Nyári bombaforma? Most kell tenned érte!

Közeledik a rég várt nyár, már utazások után kutatunk és átnézzük a gardróbunkat feltérképezve a nyári ruhatárat. Általában ilyenkor veszi kezdetét a beachbody pánik, hiszen sokunknál felszaladt néhány kiló a tél folyamán. A jó hír az, hogy van még időd formába hozni magad mielőtt beköszönt a fürdőruhaszezon, a rossz, hogy nem érdemes tovább halogatni a cselekvést.  Adunk pár tippet, amiket könnyű megvalósítani és formába jössz velük nyárig.

Az alapokat mindannyian tudjuk, vagy legalábbis sokat hallottunk már róluk: sok folyadék, rendszeres mozgás, elegendő alvás. Nincs olyan tuti tippünk, melyekkel ezeket kikerülve tudod magad formába hozni, de igyekszünk a legegyszerűbben követhető tanácsokkal segíteni, illetve adunk pár nem triviális tanácsot is, melyek nem igényelnek extra energia-befektetést, tested mégis hálás lesz érte.

Diéta? Nem, csupán átgondolt étkezés!

Sem diétás tervet, sem speckó étrendet nem adunk most nektek. Egyrészt számtalan ilyet találtok a neten, másrészt te ismered a testedet, az étkezési szokásaidat, így neked kell kialakítanod a számodra ideális étrendet. Az egységes szabályokat viszont érdemes tisztázni:

  • Semmi nasi, viszlát kenyér és tészta, hello sovány hús és zöldség
  • Naponta 4-5 alkalommal egyél, kis adagokat
  • Sosem edd túl magad, ne nézz TV-t (vagy más kütyüt) étkezés közben, mert úgy nehezebben észleled, hogy mikor laksz jól, ezért sokkal nagyobb mennyiségű ételt viszel be a szervezetedbe, mint amennyire szükséged van.

Igyál vizet!

Ezt is sokat hallani és nem véletlenül: napi 2-3 liter víz elengedhetetlen szervezetünk számára. Serkenti a vérkeringést és befolyásolja a vér összetételét, ezenkívül biztosítja a megfelelő vérnyomást, részt vesz az emésztési és felszívódási folyamatokban, a salakanyagok kiválasztásában, segíti a testhőmérséklet szabályozását és az egészséges sav-bázis egyensúlyt. És persze az sem elhanyagolható, hogy a bőrünknek is jót tesz…

Egy tanulmány szerint azok az emberek, akik két pohár vizet megisznak az étkezések előtt, kevesebb kalóriát fogyasztottak és több súlyt vesztettek, mint azok, akik kihagyták a vízivást. Ha napi öt étkezéssel számolunk, akkor az étkezésenkénti vízfogyasztással már el is éred a napi 2 litert.

Mozogj rendszeresen!

Ehhez meg kell találnod a hozzád illő mozgásfajtát. A hatékonyság mellett fontos, hogy élvezd! Hiszen ha nem érzed jól magad közben, akkor nagyon nehéz lesz rávenned magad mindennap… Nem muszáj egyféle edzés mellett elkötelezned magad, nyugodtan végezhetsz a hét minden napján más-más féle edzést.

Egy tipp a sok közül, mellyel otthon a TV előtt is tehetsz magadért:

Melegíts be egy jókedvű, minden testrészt átmozgató táncos edzéssel, majd ezt követően indítsd el a kedvenc sorozatodat és közben végezz guggolásokat, kar-és lábgyakorlatokat, felüléseket. Úgy telesíted a napi egy órás edzést, hogy észre sem veszed, hogy telik az idő.

Mutatjuk személyes kedvencünket a táncos bemelegítéshez, mely amellett hogy felpörget és jókedvűvé tesz, garantáltan átmozgat és a pulzusodat is megemeli:

Táplálékkiegészők

Ha rendszeresen sportolsz, szervezetednek szüksége van olyan anyagokra, melyekből energiát nyerhet és építkezhet: szénhidrátokra, zsírokra, fehérjékre, vitaminokra és ásványi anyagokra. Ezek nagy részét tudatos és változatos táplálkozással is biztosíthatod, de szükség lehet pótlásra, táplálékkiegészítők szedésére is. Ha a rendszeres sport mellett szeretnéd megelőzni a különféle hiánybetegségek kialakulását, az érdemes odafigyelni a vitaminok és ásványi anyagok bevitelére is. Ne feledkezz el a szilícium pótlásáról sem, hiszen pótolhatatlan szerepe van az emberi szervezetben, fontos építőeleme a csontoknak és kötőszöveteknek, elengedhetetlen a bőr megújulásához, az egészséges haj- és körömnövekedéshez. Vitathatatlan szerepe van az egészség, a szépség és testünk rugalmasságának megőrzésében is, hiszen növeli a szövetek rugalmasságát és ellenálló erejét, emellett antioxidáns, sejtvédő és öregedés gátló.

Narancsbőr ellen

A narancsbőr vagy cellulit talán az egyik leggyakoribb bőrprobléma, a nők 80-85%-át érinti és még csak túlsúlyosnak sem kell lenni ahhoz, hogy megkeserítse az életed. Ha szeretnél tenni ellene, akkor a célzott mozgás mellett vesd be a BABÉ Anticellulit Krémet! Ez a hűsítő hatású gél zsírcsökkentő és zsírbontó tulajdonságaival javíthatja a mikrokeringést, feszesebbé és simábbá varázsolja a bőrt. Beépített masszázs applikátora segít bedolgozni a gélt a mélyebb bőrrétegekbe.

Száraz bőr

Ahogy emelkedik a hőmérséklet, úgy kerülnek le rólunk a rétegek, és bizony a szoknyák alól kivillannak a lábszárak. Épp ezért bőrünk hidratálásával nem várhatunk a bikini szezonig, hiszen már most sem szép látvány a szárazságtól hámló láb. Megfelelő bőrápolással ez a probléma gyorsan orvosolható! A Balm To Oil testápoló intenzíven táplálja, javítja és nyugtatja a száraz, érzékeny vagy atópiára hajlamos bőrt. A bőrrel érintkezve, a balzsam textúrája olajjá változik, amely táplál és hidratál anélkül, hogy zsíros érzetet hagyna bőrfelületen. Imádni fogod a használatát és az eredményét is!

Légy büszke magadra!

Odafigyelsz az étkezésedre, sportolsz és mégsem vagy egy Claudia Schiffer? Üdv a klubban, melybe az emberek 95%-a tartozik! Mindenki más testalkatú, ami teljesen rendben van így. Vannak alacsonyak, magasak, vékonyak és molettebbek, és hidd el, a látszat ellenére senki sem elégedett magával 100%-ban. A legfontosabb, hogy bármilyen is a formád, szeresd magad!

Vélemény, hozzászólás?